Mobiltillbehör

Har en annan blogg som är lösenordsskyddad för att det finns personer som inte har något liv och bara förstör ;)

Egentligen jobbigt att skriva samma sak två gånger i båda bloggarna...

Men kortfattat så har jag solat i 4 timmar idag, hade mobilen med och lyssnade på massa musik på youtube.

Tog cykeln ner till Sickla och kollade klänningen (inlägget innan) och den fanns i storlek 34 [trasig] och 38 kvar. HAHA jag lovar att båda är slutsålda imorgon. Jag kanske borde ha provat för om den hade suttit fint på så hade jag lagt ut 579 kronor på den ;)

Aja jag mötte upp pappa och handlade mat och köpte även ett displayskydd till min mobil så nu har jag fullt med skal och skydd till den!

Var ute och joggade i en halvtimme nu på kvällen precis innan det blev mörkt. Tråkigt att det är kolsvart ute nu, före midsommar så var det ljust den här tiden :(





Kommentarer
Matilda

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

2011-07-21 03:48:13
URL: http://matildas.blogg.se/
en blogg om 5 systrar

elin svarar: Okej!!:) tack snälla för tipset!!:D kram<3

2011-07-21 18:13:42
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: